Wiele firm w (ciągu|przeciągu} roku deleguje swoich pracowników. Nierzadko są to wyjazdy w celu załatwienia istotnych spraw biznesowych, spotkań z klientem, negocjacji lub innych ważnych spraw. O ile sam wyjazd służbowy jest zaledwie kilku dniowy nie stanowi on kłopotu dla pracodawcy. Jeśli jednak chcemy delegować swoich pracowników do innego państwa przynależnego do Unii Europejskiej na więcej niż kilka miesięcy musimy znać wszelkie przepisy z tym związane. Wszystkie przepisy dotyczące nie tylko samej delegacji ale również warunków ubezpieczenia, płatności za dokonaną pracę, urlopu i innych znaczących kwestii definiuje nam prawo europejskie jak i sama Unia do jakiej Polska przynależy. Wobec tego by delegować swoich pracowników na dłuższy czas powinno się znać wszystkie ważne przepisy jakie nas wiążą. By dowiedzieć się wszystkich koniecznych wiadomości warto wybrać się na organizowane konferencje, spotkania związane właśnie z tą tematyka dyrektywa 2014/67/UE. Mają one na celu uzmysłowienie i edukowanie pracodawców co powinno się wiedzieć przed samym delegowaniem swoich pracowników.